Par redova za dobrodoslicu

Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu, igramo se sa recima, volimo slovima i nikoga ne mrzimo! Trazimo svoje mesto pod suncem. Jos uvek nista ne prodajemo. Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu i kafu tursku, ili domacu - volj' vam!

Tuesday 6 March 2007

Mama, mama!


Mojoj devojcici


O, Boze!
O, radosti!
Koliko ljubavi!
Koliko blagosti!
Kada me gleda,
kada se smeje,
pogledom, osmehom
dusu mi greje!
Dok peremo guzu,
secemo nokte,
kad je pustim da sisa
kad joj se prohte!
Kad rucice stavi
na moju ruku,
kada prstici
za kosu me vuku!
Kada se ljuti
i cudom cudi,
kada me ugleda
tek sto se probudi!
Kad bezbrizno spava
u mome krilu
ja svakim culom
upijam Milu!
O, Boze!
O, radosti!
Koliko ljubavi!
Koliko blagosti!
Pravo je cudo
videti sebe
u malom coveku,
u liku bebe!

Ana

No comments: