Par redova za dobrodoslicu

Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu, igramo se sa recima, volimo slovima i nikoga ne mrzimo! Trazimo svoje mesto pod suncem. Jos uvek nista ne prodajemo. Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu i kafu tursku, ili domacu - volj' vam!

Thursday 8 March 2007

Ljubav je lepa i kad se ceka

Sve je tako jednostavno

Gluvo je doba noci,
znam: ti spavas.
Ja grlim tvoju senku
- kao u bunilu,
mogli bi ljudi reci:
"Luda je!",
a san je tu
i nikako da me savlada!
Trcim,
koracima pijanim za tobom,
na carobnom cilimu letim
tek da se odmorim,
ti - i u cesticama vazduha!
Ja znam: spavas
u svakom od mojih cula,
budis se s vremena na vreme
da mi podaris pesmu!
Mirises na prolece,
volim ukus tvojih usana u svitanje,
cujem glas koji mi sapuce neznosti,
osecam tvoje ruke na svojim bedrima!

Sve je tako jednostavno:
VOLIM TE!

Ana

No comments: