Par redova za dobrodoslicu

Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu, igramo se sa recima, volimo slovima i nikoga ne mrzimo! Trazimo svoje mesto pod suncem. Jos uvek nista ne prodajemo. Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu i kafu tursku, ili domacu - volj' vam!

Monday 5 March 2007

Druga strana jastuka

Necija tudja osecanja

U nekim redovima pronasla sam te,
izvukla te kao poentu
na crveni komad hartije,
u neku drugu knjigu odlozila i….
zaboravila!
U nekim novim redovima,
posle nekog vremena,
ucini mi se da te opet sretoh!
Iz moje skrinje
iskopah onu moju knjigu u koju sam te,
na crvenom komadu hartije,
odlozila!
Sve je bilo isto –
i ti i poenta!
Samo sam se ja promenila
i vise mi ni jedno ni drugo
niste bili bitni!

Ana

No comments: