Par redova za dobrodoslicu

Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu, igramo se sa recima, volimo slovima i nikoga ne mrzimo! Trazimo svoje mesto pod suncem. Jos uvek nista ne prodajemo. Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu i kafu tursku, ili domacu - volj' vam!

Wednesday 4 November 2009

Sa tobom

Goriš u meni,
prvi put,
kao nikada pre.
U tvojim rukama
otvaram svoje pore
i puštam
novo korjenje...
Boje se tope
bez sunca,
u njima voda,
kao kroz vene,
teče.
Govoriš u meni,
prvi put, tako,
i reči više nisu bezvredne,
mada to nikada nisu ni bile...
Ja stojim
na našem putu
od ljubavi,
od ovog časa
puštam da me vodiš.
I oči,
gledaju moje,
tvoje gledaju,
dodir na licu
skida sve...
Sa tobom
otvaram svoje pore
i puštam neko novo
korjenje...

Ana

No comments: