Par redova za dobrodoslicu

Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu, igramo se sa recima, volimo slovima i nikoga ne mrzimo! Trazimo svoje mesto pod suncem. Jos uvek nista ne prodajemo. Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu i kafu tursku, ili domacu - volj' vam!

Monday 2 November 2009

Gde sam?

Gde sam? U nekoj zemlji tuđoj...moja deca su ovde rođena, rastu.
Ovde ljudi pričaju svojim maternjim jezikom i njima nema ništa čudno u reči "Patria"...meni puno toga!
Više sebi ne postavljam ono mladalačko pitanje "ko sam", sada me brine "gde sam"...
Sa godinama ću verovatno početi i da se preispitujem i "zašto" i "gde ću biti"...ko razume, shvatiće.
Najlakše je biti stranac! Teško je negde pripadati...

Ana

No comments: