Par redova za dobrodoslicu

Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu, igramo se sa recima, volimo slovima i nikoga ne mrzimo! Trazimo svoje mesto pod suncem. Jos uvek nista ne prodajemo. Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu i kafu tursku, ili domacu - volj' vam!

Sunday 11 October 2009

Nije proleće

Nije proleće, a u meni nemir…
ne bira ljubav godišnje doba,
srce je ludo uvek kad voli,
moja bi usna tebe da proba!

Nije proleće, a u meni nemir…
šta god da radim, misli mi lete,
i svaki leptir u mome stomaku
tačno zna gde treba da zagrebe!

Nije proleće, a u meni nemir…
i kao da prvi put volim,
tvoj glas, tvoje oči, tvoj smeh i ruke…
ja želim i ne umem da odolim!

Ana

No comments: