Par redova za dobrodoslicu

Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu, igramo se sa recima, volimo slovima i nikoga ne mrzimo! Trazimo svoje mesto pod suncem. Jos uvek nista ne prodajemo. Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu i kafu tursku, ili domacu - volj' vam!

Saturday 26 September 2009

Kolevka od ljubavi


Kao barka na moru, ljubav
plovi plavetnilom moje duše,
podario mi Bog taj redak dar –
da volim svim srcem,
i da se za to moćno carstvo borim!

Gde nalazim snagu,
nije tajna,
moji su roditelji napravili kolevku
od svojih ruku, zagrljaja i poljubaca
i tu nas ljuljuškali – Tijanu, Ivanu i Anu!

Kao sunce na nebu, ljubav
obasjava svaki moj ćošak života,
da kada neko nogu mi podmetne
ne padnem u mraku,
nego se pravilno dočekam!

Tek sada vidim i shvatam sve
(mada se čovek večito uči)
Sreća, to je ona divna imenica
koja se piše srcem,
koja je sinonim za Ljubav!

Kao vazduh koji udišem, ljubav
svuda oko mene i sada,
u moj novi dom iz starog
ponesoh ono najvažnije –
ono što ljubav čini da bude Ljubav!

Iz kolevke od ljubavi,
od ruku, poljubaca i zagrljaja toplih,
gde je Ana dočekala Tijanu,
a Ana i Tijana zajedno Ivanu,
izašla sam i pošla u svet…

Kao barka na moru, ljubav!
Kao sunce na nebu, ljubav!
Kao vazduh koji udišem, ljubav!
Mama i tata i moje sestre –
LJUBAV!

Ana

No comments: