Par redova za dobrodoslicu

Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu, igramo se sa recima, volimo slovima i nikoga ne mrzimo! Trazimo svoje mesto pod suncem. Jos uvek nista ne prodajemo. Dobrodosli, dobrosvratili, dobroslucajnonaleteli! Za ovim stolom sluzimo poeziju, uglavnom ljubavnu i kafu tursku, ili domacu - volj' vam!

Wednesday 11 March 2009

Ti si...

Ti si moja nežnost
i moje proleće u februaru,
ti si moje duše deo,
onaj što razmišlja glavom
kad srce posrne.
Ti si moj poljubac
i moj otkucaj pri svakom udisaju,
moje jutro puno sunca,
moj behar u krošnjama
i sve si što se zove ljubav –
ti si!
Ti si san pretočen u stvarnost
i svaki znak pored puta,
sudbina što crta moje zvezde na nebu,
moj mlečni put
i moja kaldrma!
Ti si moj dodir
kad ruka plovi po vazduhu,
moj osmeh
i moj smeh…
Ti si grad u kome živim,
a naša deca su naše mesto
pod Suncem i u Svemiru!

Ana

No comments: